Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 25
Pokaż wszystkie komentarzeKolego, może małe sprostowanie co do twojej wypowiedzi. Swoją Ninją 250 z 2010 r. mogę polecieć około 168 km/h. Przy gorszych warunkach atmosfercznych pod wiatr około 163 km/h. Wszystkim którzy zastanawiają się nad kupnem motoru mniejszej pojemności polecam z całego serca właśnie kawe 250 lub tą "trzysetke" w przyszłym sezonie. Spokojnie ta moc pozwoli każdemu poszaleć. Motor prowadzi się wręcz intuicyjnie, idealnie wchodzi się w nią zakręty, może w przyszłym sezonie zacznę na swojej kawce szorować kolanem asfalt, bo już coraz mniejsza odległość dzieli moje kolanko od asfaltu ;) Jak dla mnie spece od marketingu marki Kawasaki zasługują na dobrą premię bo swój plan wykonali na szóstkę: zyskali fana i miłośnika który pozostanie wierny japońskiemu producentowi na zawsze. Jedynie spalanie o którym wiele osób pisze jest wg mnie troszke inne. Tankując za ~81 zł (~ 5,87 zł/litr ) jestem w stanie przejechac około 230 km (warszawa, dojazdy do pracy, korki, częste gaszenie i odpalanie moto ze wzgledu na krótkie trasy, wysokie obroty podczas jazdy w korku, i generalnie zmiana biegów często tuż przed odcięciem ;) kocham ten sprzęt, następny będzie zx6r ;) ale 250-tke i tak zostawie bo wiem, że jeśli zx6r mnie zawiedzie, bądź okaże się zbyt ostrym sprzętem, to na swój pierwszy moto przesiądę się bez żadnych fochów ;)
OdpowiedzTankując za ~81 zł (~ 5,87 zł/litr ) jestem w stanie przejechac około 230 km Czyli spalanie masz 6l /100 :-) Musisz ją mocno katować bo moja XJ600 z 1998 pali 5,5- 6 w mieście a ma 61 KM i 5 sekund do setki (co często testuję). Moim zdaniem mały wyżyłowany silnik to bzdura, jak 50tka w dwutakcie. Lepszy jest 600-700 niskobrotowy. Żeby jechać w tempie innych samochodów kręcę max do 4000. A ty?
OdpowiedzMasz rację. Wszystko się zgadza. Mnie tylko zastanawia to po co jeździć starszą XJ600, jak można sobie ją wymienić na nową za niewielką kasę u tego samego sprzedawcy..tylko nie mówcie, że nic nie wiecie..
Odpowiedz